Wednesday, February 11, 2009

Kinabalu Daya Hotel

Saya bersama rakan saya telah diberi kerparcayaan untuk menjadi juri pada malam pertandingan karaoke akhir yang bertempat di kinabalu daya hotel. Memang semua berbakat dan boleh menyanyi. Ramai yang telah datang untuk memberi sokongan kepada rakan mereka masing-masing. Happening betul pada malam itu.

Peserta pertama yang menyanyikan lagu Gemilang nyanyian jacklyn victor.. nampaknya dia kurang menyerlah menyanyikan lagu tersebut, mungkin lagu kurang sesuai atau dia belum bersedia..

Saya bersama clarice dan John sedang memerhatikan para peserta.

Pada masa itu, seorang peserta telah membuatkan kami tersenyum lebar dengan aksinya yang lucu.. dia menyanyikan lagu dangdut. memang lucu bangat..

Sementara kami menilai para peserta, saya sempat memberi senyuman kepada mereka yang mengambil gambar kami untuk suka-suka..

Ceh wahh.. nampaknya kami serius sekali..hihi

Peserta yang mendapat tempat kedua, dia menyanyikan lagu no one dari alicia key.

Peserta yang menyanyikan lagu Ziana Zean, memang mantap sekali suara dia.

Kami sedang mengira markah-markah para peserta

Saya bersama Clarice (local artist sabah)

No comments: